EH Bildu osatzen dugun gizon eta emakumeok hilabeteak daramatzagu lanean, Aldaketa Euria ekimenaren baitan, UPNren eredu politiko, ekonomiko eta sozial zaharkituaren alternatiba izango denaren edukiak garatzen. Horretarako, Nafarroako egoeraren diagnosi zehatza osatzen hasi ginen, denetariko eragile eta sindikatuekin partekatu genuena. Elkarrekin burututako lankidetza harreman horietatik ondorio partekatu bat atera dugu: "UPN eta bere politika egiteko azken hamarkadetako eredua agortuta daude"

Indarkeria matxistak hil egiten du

Indarkeria matxistak hil egiten du. Beste behin egiaztatu ahal izan dugu. Gaur Gasteizen erail dituzten bi emakumeak ditugu gogoan; haietako baten bikotekide ohiak hil ditu. Gure elkartasunik zintzoena senitartekoei eta hurbileko pertsonei.

Indarkeria matxista lehen mailako arazoa da. Ez gaude onartzeko prest eta ezin gara geldirik geratu. Emakumeen erailketak izebergaren punta badira ere, indarkeria matxista emakumeen eguneroko ogia da, gehienetan ezkutuan geratzen dena. Feminismoak irakatsi zigun pertsonala politikoa dela eta, horrenbestez, ez dela esparru pribatuari dagokion arazoa. Arazo kolektiboa da eta guztion ardura da indarkeria matxistari aurre egitea. EH Bilduk bat egiten du mugimendu feministak deitutako salaketa mobilizazioekin.