Bastidak merkataritza-sozietate anonimo horretan ez du parte hartuko eta Eskuernagan gaur izango dute eztabaidagai

Arabako Errioxa. 2018-12-11. Uraren kudeaketaren pribatizazioan aurrera pausuak ematen ari dela Arabako Errioxa ohartarazi du EH Bilduk. Hala ere, bere tamainagatik garrantzitsuak diren udalerriek ez dute babestu ekimena. Bastidak, adibidez, ez du parte hartuko EAJ bultzatzen ari den merkataritza-sozietate anonimo horretan. Biasterik ez du eraman osoko bilkurara eta gaur bertan jorratuko da gaia Eskuernagan. Egungo Arabako Errioxako Partzuergoak bidali zizkien eskualdeko udalerriko guztiei merkataritza-sozietateren memoria eta estatutu berriak osoko bilkuran onartzeko. Hori da, hain zuzen, EAJk aukeratu duen formula eskualdeko uraren kudeaketarako.

Pasa den azaroaren 16an izan zen hori batzarrean EAJk duen gehiengoari esker. EH Bilduk, aldiz, beti defendatu du egungo Ur partzuergo publikoaren disoluzioa eta merkataritza-sozietate anonimoaren sortzea, baliabide natural horren pribatizazioa izateaz gain, pertsona gutxien kontrolpean geldituko dela. Izan ere, nahiz eta Araba Errioxa osoko populazioaren diru publikoaren finantzatu, elkarte berri horren gerentzia eta administrazio kontseilua osatuko duten pertsona gutxien esku egongo da kontrola.

EH Bilduren ustez, toki autonomia urratzen ari da eta inposaketa baino ez da. Berez, hainbat udalerri garrantzitsuetan ez da onartu osoko bilkuran. Biasterik ez du gaia jorratu osoko bilkuran eta Bastidan larriagoa da osoko bilkurak horren aurka bozkatu zuelako EH Bildu eta PPren bozkei esker.

Baliabide hidrikoen gaineko boterearen zentralizazioa da EAJren helburua eta saiakera Araba osora zabaldu du. Arabako Errioxa da horren adibiderik argiena, gehiengo nahikoa duen lekuetan bide hori inposatuko duelako.

¿Quieres recibir el boletín de Araba?

Aquí puedes ver los anteriores boletines.

@ehbilduaraba