2015ko udal eta foru hauteskundeak prestatzeko lanetan hasi gara eta gaur mintegiak egin ditugu herrialde guztietan. Mintegi hauetan programa osatzeko "Puntuz puntu" izena duen prozesua eztabaidatu dugu. Helburua herritar eta talde ezberdinekin herri bakoitzan dagoen beharrak aztertu eta proposamenak paperaren gainean jartzea da, loteslea izango den programa bat osatuz.

Guzti honetarako orrialde honetan bertan aurki dezakezuen "Ideien gida" egin dugu. Bertan agertzen dira 30tik gora gaietan ditugun oinarri ideologikoak eta proposatzen diren hainbat neurri zehatz. Horiek oinarri gisa har daitezke programa osatzen joateko, eta egin daitezkeen ehunka ideia jasotzen dira bertan.

Gaur Adolfo Araizekin batera hurrengo hilabeteotan Nafarroan eman beharko den aldaketa prozesuan parte hartuko duen lantaldea aurkeztu dugu. Talde hau, hainbat lan esparrutan konprometitua, aldaketa politiko eta sozialaren aldeko sektore guztiekin elkarrizketak bideratzeko ardura izango du eta, prozesu ireki eta parte-hartzaile baten bitartez, Nafarroak behar duen aldaketari ekiteko programaren oinarriak zehaztu beharko ditu; benetako aldaketa, sakonekoa, eta etorkizuna ziurtatzeko balio duen zurruntasunarekin.

Hona hemen adibide batzuk:

Azpeitia

Indarkeria matxistak hil egiten du

Indarkeria matxistak hil egiten du. Beste behin egiaztatu ahal izan dugu. Bikotekideak etxeari su eman ostean zaurituta zegoen Iruñeko emakumea hil egin da. Gure elkartasunik zintzoena senitartekoei eta hurbileko pertsonei.

Indarkeria matxista lehen mailako arazoa da. Ez gaude onartzeko prest eta ezin gara geldirik geratu. Emakumeen erailketak izebergaren punta badira ere, indarkeria matxista emakumeen eguneroko ogia da, gehienetan ezkutuan geratzen dena. Feminismoak irakatsi zigun pertsonala politikoa dela eta, horrenbestez, ez dela esparru pribatuari dagokion arazoa. Arazo kolektiboa da eta guztion ardura da indarkeria matxistari aurre egitea. EH Bilduk bat egiten du udalak eta mugimendu feministak deitutako salaketa mobilizazioekin.