2015ko udal eta foru hauteskundeak prestatzeko lanetan hasi gara eta gaur mintegiak egin ditugu herrialde guztietan. Mintegi hauetan programa osatzeko "Puntuz puntu" izena duen prozesua eztabaidatu dugu. Helburua herritar eta talde ezberdinekin herri bakoitzan dagoen beharrak aztertu eta proposamenak paperaren gainean jartzea da, loteslea izango den programa bat osatuz.

Guzti honetarako orrialde honetan bertan aurki dezakezuen "Ideien gida" egin dugu. Bertan agertzen dira 30tik gora gaietan ditugun oinarri ideologikoak eta proposatzen diren hainbat neurri zehatz. Horiek oinarri gisa har daitezke programa osatzen joateko, eta egin daitezkeen ehunka ideia jasotzen dira bertan.

Gaur Adolfo Araizekin batera hurrengo hilabeteotan Nafarroan eman beharko den aldaketa prozesuan parte hartuko duen lantaldea aurkeztu dugu. Talde hau, hainbat lan esparrutan konprometitua, aldaketa politiko eta sozialaren aldeko sektore guztiekin elkarrizketak bideratzeko ardura izango du eta, prozesu ireki eta parte-hartzaile baten bitartez, Nafarroak behar duen aldaketari ekiteko programaren oinarriak zehaztu beharko ditu; benetako aldaketa, sakonekoa, eta etorkizuna ziurtatzeko balio duen zurruntasunarekin.

Hona hemen adibide batzuk:

Azpeitia