• ARABA
  • BIZKAIA
  • GIPUZKOA
  • NAFARROA
Gasteizen bizi da (1972). Filosofia eta historia ikasketak egin zituen suhiltzaile plaza lortu arte. Frackingaren aurkako aktibista ezaguna.
Gasteiz (1988) EHUtik Adminsitrazioaren eta Politika Zientzietan lizentziatua da. Horretaz gain, Bake eta Gatazka masterra burutu zuen Uppsala-ko Unibertsitatean (Suezia) eta Hauteskunde Behaketan beste bat, EHUko Unibertsitatetik. Egun, Europako Legebiltzarrean ari da lanean.
Laudio (1942). Laudioko alkate historikoa eta Egin egunkariko administrazio kontseiluko kide izandakoa da. 18/98 makrosumarioan ezarritako zortzi urteko espetxe zigorra bete zuen.
Ardogilea eta enologoa. Eskuernagako bizilaguna, nekazaritza ekologikoan aditua da. Arabarako Errioxarako sor marka propioaren aldekoa, Candido Besa Upategiko jabea da, familiarekin batera. Arabar Errioxan lan handia egin du euskara eta kulturaren alde, enpresaren esparrutik, ikastolatik, eta herritik.
Sindikalista. Pentsiodunak lanean kolektiboko kidea da. Martxoak 3ko borrokaldietako kide historikoa, Mercedes Benz-eko langile ohia da.
Mar del Platan (Argentina) jaiotakoa, zuzenbidean lizentziatua da. Nazioarteko gaietan masterra du ere. Giza-eskubideetan eta Familia zuzenbidean aditua. Nazioarteko harremanetan, arlo juridikoan eta administrazioan du lan-eskarmentua. Gaur egun, SEADen lagunen elkartean teknikaria da, Saharar Ordezkaritzaren proiektuan.
Gasteiztar abokatua. 2011-15 legealdian Amaiurreko diputatua izan zen Madrilgo Kongresuan.
Nekazaria. Lehen sektorearekin lan eta harreman zuzena dauka.
Abokatua. Trebiñuko zinegotzia
Laudio (1988). Kazetaritzan Lizentziatua, euskara eta komunikazioaren alorrean egiten du lan. Bertsolaria da eta Aiarako Bertso-eskolako irakasle eta arduradun izan da, baita barnetegi eta bertso-udaleku begirale Laudioko eta Airaldeko herri mugimendu ezberdinetako kidea da.
Laudio, 1988.
Barakaldo (1972) Enpresa zientzetan lizentziatua. EAEko legebiltzarkidea izan da 2002-2009 urteetan Ezker Batua-Berdeak koaliziotik. 2012tik parlamentaria da Gasteizen EH Bildurekin. Alternatiba alderdiko bozeramailea
Bilbo (1962). Irakaslea. Eusko Jaurlaritzako Administrazio orokorreko langilea. Bertan, LAB sindikatuko Jaurlaritzako delegatua eta liberatua izan da. Ortuellako Institutuko bulegoan dihardu egun. 1999-2003 urteetan Euskal Herritarrok-en zinegotzia izan zen Muskizen.
Leioa (1979). Zuzenbidean lizentziatua EHU eta Federico II-Napoles Unibertsitateetan. Nazioarteko eta Europako Zuzenbidean Masterra egina du (Grenobleseko Pierre-Mendès-France unibertsitatean). Gaur egun tesia egiten ari da Baionako Unibertsitatean. 2011-2015 urteetan Amaiur koalizioa ordezkatu izan du Madrilgo Kongresuan.
Ea (1980). Zuzenbide ekonomikoan lizentziaduna. Europako Zuzenbidean graduondoa egina Exetergo Unibertsitatean (Erresuma Batua). Eako alkatea da.
Errazkin (1943). Filosofia eta Letretan lizentziaduna. Jubilatua. Pentsionistak Martxan Plataformako kidea da.
Basauri (1977). Gizarteratze Goi Mailako Teknikaria da.
Bilbo (1994). Nazioarteko Harremanak eta Zientzia Politikoan graduatua Queen Mary Unibertsitatean (London). ALE-Europako Aliantza Libreko gazteriaren presidenteordea.
Muxika (1979). Kazetaritzan lizentziatua eta bertsolaria. Espainiako Gorteetan diputatu ibili da 2011-2015 legegintzaldian Amaiur koalizioaren izenean. 2015eko azken hauteskunde orokorretan Bizkaitik atera zen berriro diputatu.
Bilbo (1962). Ingeles Filologian lizentziatua. Euskadi Eskola Kontseiluan irakasleen ordezkari ordezkoa.
Portugalete (1974). Kazetaria eta militante feminista. Kooperatiba sozial batean egiten du lan hezitzaile eta emakumeen kontrako biolentziaren aholkulari gisa. Hainbat komunikabideetan aritzen da, kolaboratzaile gisa.
Bermeo (1949). Ikasketaz, Industria Ingeniari teknikoa da. Eusko Alkartasuneko politikari historikoa. 1991 urtetik 2007 urtera arte Bermeoko alkatea izandakoa. 2007-2011 bitartean zinegotzia. 2011-2014 bitartean EH BILDUko zinegotzi bezala aritu izan da.
Bermeo (1954). Psikologian lizentziaduna. Gernika-Lumoko zinegotzia azken 21 urteetan (alkate-ordea 8 urtez).
Leioa (1980). Soziologian Doktorea Kataluniako Politeknikotik. EHUn irakaslea da egun.
Ondarroa (1943). Jubilatua. 1995-1999 zinegotzia HB-rekin. 1999-2003 Hirigintzako zinegotzia Euskal Herritarrok-en eskutik.
1968 (Legazpi). Hernanin bizi da. Kazetaria. Hernaniko Alkatea. Legebiltzarkidea. EH Bilduko Kongresu espainiarreko bozeramailea 2016ko abendutik maiatza bitarte.
1968 (Zumaia). Ingenieria. Enpresari txikia. Ostolaza Zumaia SL Norbere Babeserako Ekipoak eta laneko arropak.
1969 (Donostia, Intxaurrondo). Zumarragan bizi da. Arcelor Mittal altzairugintza enpresako langilea eta enpresa batzordeko kidea. Sindikalista. Langileen bozeramailea Arcelor Mittalden itxieraren aurrean.
19 urte (Beasain). Zuzenbideko ikaslea. Ikasle Mugimenduko kidea.
1950 (Donostia). Gizarte Langilea. Haur babeserako arloan askotariko gabezien familiekin 24 urteko lan-esperientzia. Duintasunako kidea (pentsionista).
1979 (Eibar). Enpresa zientzietan diplomatua. Gizarte lanetako ikaslea. Immigrazio teknikaria. Gaur egun Eibarko Udaleko zinegotzia (EH Bildu).
1979 (Itsasondo). Filosofian lizentziatua. Soziekonomia arloan aditua.
1973 (Irun). Iruneko zinegotzia. Sindikalista ohia. Zuzenbideko ikasketak.
1945 (Ibarra). Preso ohia. Senidea.
1975 (Eibar). Zientzia Politikoetan eta Soziologian lizentziatua. Amaiurrekin senatari lanetan aritu zen Madrilen 2011-2015.
1959 (Zarautz). Idazkaritza profesionalaren ikasketak. Zarauzko Udaltzaina 1999 arte. Zarauzko Udaleko Gizarte Zerbitzuetan administraria. Gipuzkoako Batzarkidea 2011-2015.
1987 (Elgoibar). Talde-ekintzaile gaztea eta Koperatibista (TZBZ koop.). Ekonomia Sozialaren bultzatzailea. Lidergo Ekintzaile eta berrikuntza gradua (LEINN) eta berrikuntza irekian eta barne ekintzailetzan master exekutiboa (MINN)
Iruñea, 1977. Licenciada en Filología Vasca. Profesora de secundaria en la ikastola San Fermin y parlamentaria de EH Bildu desde 2011.
Bermeo, 1977. Reside en Iruñea. Licenciada en Ciencias de la Información. Periodista y escritora. Autora de diferentes libros premiada por su produción literaria. Ha trabajado en radio y televisión.
Atarrabia, 1964. Licenciado en Magisterio en la UPNA y profesor de Primaria. Alcalde de Villava entre 2007 y 2011, actualmente concejal de EH Bildu en la localidad..
Artazu, 23 años. Ha cursado el grado de Estudios Vascos.
Iruñea, 35 años. Licenciado en Derecho y en Dirección y Administración de Empresas. Aboga y profesor asociado de la UPNA.
Alcalde de Tafalla
Alcaldesa de Barañain
Alcalde de Baztan.
57 años, Larraun. Censado en Auritz. Profesor de euskera y txistulari retirado. Concejal de Iruñea entre los años 2003-2007.
Iruñea, 1978. Diplomada en Gestión Comercial. Experiencia laboral en diferentes puestos de gestión cultural y organización de eventos culturales. Actual concejala de educación, cultura, política lingüística y deporte en el Ayuntamiento de Iruñea.
42 urte. Vive en Larrageta (Berriobeiti). Dirección y Administración de Empresas Concejal en Berriobeiti desde 2011 y Teniente de Alcalde desde 2015.