• Ahalduntze legeaz egin duen txostena eskatu eta helegiterik aurkezteko asmorik duen galdetu dio EH Bilduk Espainiako gobernuari +

Ahalduntze legeaz egin duen txostena eskatu eta helegiterik aurkezteko asmorik duen galdetu dio EH Bilduk Espainiako gobernuari Joan den otsailaren 4ean Eusko Legebiltzarrak onarturiko Ahalduntze Legeaz egin duen txostena eskatu dio koalizio subiranistak Espainiako gobernuari. Era berean, Gehiago irakurri
  • Ahalduntze Legeari eman dion erantzunak Gobernu espainolak demokraziari dion beldurra agerian utzi du +

Ahalduntze Legeari eman dion erantzunak Gobernu espainolak demokraziari dion beldurra agerian utzi du EH Bilduk erasotzat jo du Estatuaren erantzuna, herritarrek egunerokoari eragiten dioten gauza guztiez erabakitzeko duten eskubidea urratzen baitu. Bat eginda Gehiago irakurri
  • Jendeak erabaki ahalmen osoa izatea nahi dugu herritar guztien beharrizanak bete eta justizia soziala bermatzeko +

Jendeak erabaki ahalmen osoa izatea nahi dugu herritar guztien beharrizanak bete eta justizia soziala bermatzeko Hasier Arraizek Ahalduntze Legearen beharra aldarrikatu du, jendarteari hitza eta erabakia emateak, burujabetza sozialaren bidetik, herritar guztientzako bizi baldintza duinak Gehiago irakurri
  • Ahalduntze Legea urrats handia da demokrazia parte-hartzailean sakontzeko eta hemen erabakitzeko bidean +

Ahalduntze Legea urrats handia da demokrazia parte-hartzailean sakontzeko eta hemen erabakitzeko bidean EH Bilduk azaldu duenez, “Ahalduntze Legea giltza da euskal herritarrek euren bizitzetan protagonismo osoa izateko, haiek eta ez beste inork Gehiago irakurri
  • EH Bilduk egungo egitura autonomikoak instituzio burujabe bilakatzea proposatu du, herritarren beharrak asebetetzeko +

EH Bilduk egungo egitura autonomikoak instituzio burujabe bilakatzea proposatu du, herritarren beharrak asebetetzeko EH Bilduk Euskal Estatua sortzeko oinarriak aurkeztu ditu Legebiltzarrean eta subiranotasun soziala aldarrikatu du, burujabetza osoak bakarrik ahalbidetzen duelako jendeak Gehiago irakurri

Indarkeria matxistak hil egiten du

Indarkeria matxistak hil egiten du. Beste behin egiaztatu ahal izan dugu. Gaur Gasteizen erail dituzten bi emakumeak ditugu gogoan; haietako baten bikotekide ohiak hil ditu. Gure elkartasunik zintzoena senitartekoei eta hurbileko pertsonei.

Indarkeria matxista lehen mailako arazoa da. Ez gaude onartzeko prest eta ezin gara geldirik geratu. Emakumeen erailketak izebergaren punta badira ere, indarkeria matxista emakumeen eguneroko ogia da, gehienetan ezkutuan geratzen dena. Feminismoak irakatsi zigun pertsonala politikoa dela eta, horrenbestez, ez dela esparru pribatuari dagokion arazoa. Arazo kolektiboa da eta guztion ardura da indarkeria matxistari aurre egitea. EH Bilduk bat egiten du mugimendu feministak deitutako salaketa mobilizazioekin.